Інформація для батьків

PDF Embedder requires a url attribute

Коли є потреба звернутися з дитиною в Інклюзивно-ресурсний центр

• дитина почала пізніше гуліти, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;

• до трьох років у дитини не з’явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів;

• з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка;

• дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам’ятовує вірші;

• у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій;

• Ви бачите ці вади, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі.

• У дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів.

• Педагоги скаржаться, що у дитини с труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність

• Дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу.

• Дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить.

Інформація для батьків стосовно потреби для звернення до фахівців ІРЦ

Ваша дитина росте, але Ви почали помічати, що вона в своєму розвитку відрізняється від дітей Ваших знайомих чи сусідів, зокрема:

• дитина почала пізніше гулити, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;• до трьох років у дитини не з’явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів;• з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка;• дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам’ятовує вірші;• у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій;• Ви спостерігаєте це, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі. 

Якщо Ваша дитина навчається в школі:

• у дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів;• педагоги скаржаться, що у дитини є труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність;• дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу;• дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить.

Перелік документів, необхідних для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини в ІРЦ:

  • документ (паспорт/оригінал), що посвідчує особу батьків (одного з батьків), або законних представників;
  • свідоцтво про народження дитини/оригінал;
  • амбулаторна картка;
  • картка стану здоров’я і розвитку дитини (витяг з форми 112/0);
  • психолого-педагогічна характеристика з навчального закладу (у разі відвідування);
  • індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
  • витяг ПМПК (у разі повторного обстеження).

У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

  • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту);
  • малюнки, інші творчі роботи дитини;
  • документи щодо додаткових обстежень дитини.
5ee08fb388f13916638953