27 серпня, практичний психолог ІРЦ Юлія Погребняк була активним учасником зібрання професійної спільноти практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти міста. Темою комунікації з колегами було визначено «Основні аспекти роботи команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивно-освітньому просторі». Разом з колегами обговорили алгоритм організації інклюзивно-освітнього простору для дитини з особливими освітніми потребами (ООП), склад команди психолого-педагогічного супроводу, роль і функцію практичного психолога та соціального педагога закладу щодо участі в супроводі дитини. Акцентували увагу на розробці індивідуальної програми розвитку (ІПР) дитини з певними категоріями потреб. «ІПР – це саме той місточок, який заохочує освітній заклад спільно з батьками визначити потреби дитини, запланувати напрями розвитку і /або корекції, шляхи адаптації або модифікації змісту освіти, а також визначити, яких результатів вони очікують в найближчий перспективі». Актуальним було і фокусування на нормативних документах, на фаховій термінології, тематичних інфографіках тощо.Наприкінці зустрічі колегам було запропоновано визначити особисту стратегію поведінки фахівця, як учасника команди супроводу дитини з ООП, при виникненні спірних ситуацій. Кожен мав змогу оцінити свій ресурс в цьому напрямку.